10 december

inte gjort något i skolan , började matte provet men annars har det inte hänt något.
Gjorde mat idag det blev pizza hemma hos oss , annars bara varit sur hela dagen.
Moa rammlade idag i skolan jätte roligt , jätte ont i ryggen som vanligt då.
Amalia var ju jätte glad hela dagen i dag jätte härligt. <3
På slutet av dagen kom olivia och filippa då fick jag träffa dom.
I morgon så blir det massvis med saker. men finns ju alltid på mobilen!
PPB (olivia moa filippa fattar)

dagens klädsel: jeans , linne och johannes tröja.
dagens person: moa lindqvist
dagens händelse: "när vi fick höra tobbes hemlighet.(7:an)
dagens låt: if i ware a boy
dagens bästa: planerat morgondagen.
/bbb

Kommentarer

HAHAHAHA

PPB :DD

jag vill också veta tobbes hemlighet :(

jag lovar att imorgon ska jag få dig glad.

nu har jag varit duktig, inte sant? jag har kommenterat din blogg + att jag ska sova nu! jag har varit på topp idag måste jag erkänna!

pusspåsurpuppa <333























Follow my on Bloglovin







Trackback