23 december

igår åkte jag till moa och sov hos henne för att vi skulle byta paket när vi kom hem till henne öppnade vi paketerna. Jag fick en kofta fast den var lite kortare , hårspray och massvis med bilder på mig och moa som jag fick. Själv kännde jag mej lite taskig för att det kändes som moas var mycket bättre. sen satt vi och spelade spel typ hela kvällen. mycket frågar ju moa , hahha . Sen någon gång vi 2 tiden somnade jag. När jag vaknade tänkte jag att det var snö ute men ingen snö när man kom ut. åkte hem tidigt och pappa har fått sin data som alla sitter på. jag vill ju oxå ha en man kan ju alltid hoppas att man får en i morgon :D Sen hjälpt dom med julgranen , och i morgon kommer dagen jag har väntat på.
God jul på er alla som läser detta! <3

jag och fanny på bilden var ju tvungen att prova
pappas webbcamera. ;) hahahah , på bilden
syns min kofta jag fick av moa :D

Kommentarer

sv: tack detsamma :D

sv: aw tack s¨å jätte mkt :D blir så glad :)

sv: haha ja :D

sv: visst :) adda mig bara :)

Hej! Det är så att jag håller på och undersöker om det är svårt / lätt att få kommentarer & läsare till bloggar. Så jag tänkte bara be dig om en liten tjänst. Om du skulle kunna lägga till mig på bloglovin och sen kommentar ett inlägg på min blogg! Gör detsamma till dig, om du vill! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback