godkväll!

god kväll alla som läser detta! tack för alla kommentarer jag har fått idag ;) Idag har jag inte gjort så mycket mer än vart ute och tagit kort och sen så hjälpade min bror mig med den bilden som är över detta in lägg , hoppas att det syns jag kan inte se det iaf. så syskonen var här idag jobbigt kan man säga. Och mamma är helt störd. Jag skulle åka till moa på nyår men pappa och dom ska hämta mig vi 1 bara för mamma tycker det. Vad fan bara för hon inte fick gå ut på kvällarna och så när hon var lite. Vem litar ni mest på mig eller angelica om ni är korkade och ta angelica så är ni det. och drack och rökte utan att mamma visste det men själv har man bara smakt på öl en gång. vad fan är det för något. jag ska ner och prata med pappa. Oh , nu blir det längre inlägg än vad det skulle. har eran dag varit bra ? och någon som kan hjälpa mej med en sak ? (A)
här kommer bilder sen idag!


Kommentarer

ooh, gööötttt =) vad fin din design har blivit =) pussss

gud vad fin din blogg var tjejen!

haha, jag fattade faktiskt att det var du. Men sjukt jobbigt när de inte vill sparas, asso uppg. ^^ Oh, hur gjorde du? Fixade du designen o allt själv? =)

Åh, så fint det blev!:D

Oh vad kul att din bror vill hjälpa dig =)

hehe, vad ska du mera göra? ^^ :P

hehe okej =) kmr säkert bli fint :)

hehe, =) ok ^^

härlig header

hehe tack så mycket :D

:)

sv: haha, okej, men jag är ju också rät dålig på att förklara(A)

Fina bilder!

allt bra?

Hoppas du haft en bra dag! :)

sv: hehe, tack, du är för söt!:D

det är finnemang :)

Mm :) vad gör du då '?

Vilken söt bloggdesign du har! :)

Hoppas du haft en bra dag! :)

bloggar

as fin bild :)

svar på din kommentar;

det är riktigt jobbigt, med cecilia hjälpte mig & då funkade allt :D haha. är gladare nu i alla fall ;)

puss på dig!<3

okeej :-D

Sv: ja visst får du göra det (: länka på :P

Fin blogg :)

fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback