julafton.

hejj alla som läser detta min dag var att vakna tidigt och sen vänta på att tiden ska gå och gå. Vid 12 tiden kom mamma och jörgen och dom 3 busungarna. Vi åt mat och hade trevligt , mycket kort med mammas kamera men dom får jag typ om 100 år. sen efter det såg vi på kalle anka. inte så roligt med syskon som springer runt. men jag kunde se något. och när kan du vissla johanna jag visst kan jag det. då vill ingen se på tv.Sen efter det kom min syrra och hennes kille , sen maten. efter det var det bara att vänta tills tiden gick då tomten kom . hahah , det gick bra hendrik ? det första joel säger när tomten kommer DET ÄR JU HENDRIK. hahah , fick inte så mycket fick 2 tunikor och öronhänge ljus och sen en gul lapp där det stog presenten ligger i bilen jag sprang ut när jag kom inte rev jag upp den och jag fick en data , som jag just har gjort klar typ. WOW , suger glad. '

nästan så ser min data ut.

Vad har ni fått ? ;)
/beatricejakobsson

Kommentarer

sv: låter som en bra julafton :)

hoppas du hade en fin julafton :))

sv: hihi okej :) ja men tack detsamma :)

sv: tack :)

länge sen vi snacka, hur mår du?<3

Vilken mysig julafton :) Jag fick också en dator :)























Follow my on Bloglovin







Trackback