juldagen

hej alla som läser detta.
jag vill bara säga att det är grymt tråkigt att inga komenterar mina bloggar. Men idag har jag fixat datan lite nu är det typ klart med alla bilder och så... väntar på bilder från mamma men det tar ju 100 år.  Vid 2 tiden åkte vi till hemse till min syrra. lekte med mina små syskon. Sen hem fanny är inte hemma i kväll , skönt. Men sen hem och sitta lite vid datan tills det var mat då jag belv helt konstig. Jonathan och johannes sa jätte fina ord. Jonathan sa tomat och jag skrattade men det var bara för jonathan skrattade. I morogn åkern jag in till stan med johannes moa kanske ska gå med oss.
Vad har ni andra hittat på i dag ??


Jag är så jävla trött på just dej.
Du gnäller över att jag är glad men vad fan är du då ?

Kommentarer

fan vilken söt bild!!!!!!

vem gnäller på att du är glad ?

om det är jag så vet du varför..

hoppas du inte är sur på mig för det.

Utan jag ville bara att du skulle veta.

<3























Follow my on Bloglovin







Trackback