Julmat

Skola idag vart lite seg men såg på musikklassen när dom gjorde något. satt med Lisa och Hanna och alla . sen efter skolan så var danne och leonard kvar danne skulle prata med monica och leonard skulle hem till han så jag ungås med leonard ett tag.
Satt vid datan och sen så gick vi ner till gammla d korridoern. och sen efter jag ungås med leonard så åkte dom hem och då så skulle jag prata med monica. Efter det var klar då var det att åka hem och sen upp på hemse och äta julmat och det tog långt tid. sen efter det så vardet att göra kladdkaka och kransar till i morgon. kom hem nu vid 22:47 och ska gå och lägga mej. slutet av dagen var bäst! Så var min dag i morgon kommer jag oxå hem sent skriver mer i morgon.
/bbbb
hoppas på det bästa!

Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback