KOFIMERADE IDAG

Idag var det att åka till kyrkan sen så bara träffa och ta lite kort.
Sen in och äta lite och sminka sej ta lite kort och allt.
Sen efter det vr det att gå in i kyrkan , det var jätte pinsamt men vi lever.
Jag tyckte alla vi var söta , <33
Efter kyrkan kom alla bak och tog kort på oss.
sen gick jag fram för att jag skulle ta kort men när jag gick ner var alla borta :O
Helt sjukt fick ju inga bilder alls. men men jag och moa tog många bilder :)
Efter det åkte vi ner till hemse och jag fick ring och halsband och lite , och sen så
fickade vi och hade roligt mamma har en jätte bra kamera tog jätte många bra kort med den (A)
Sen så åkte alla hem så kl 20:00 var vi hemma för dagen! :D
Det var iaf jätte skoj , tack för dagen ! <333



Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback