planerat lite för imorgon.

min dag idag har varit grymt tråkigt! efter som jag har försökt planerat om imorgon. men det gick inte alls bra för att mamma vill inte att jag ska sova hos moa efter som hon tror att jag ska supa och dö. visst jag tycker det är jätte bra att hon bryr sej om mej. men vadå kan hon inte lita på mej ? nej tydligen inte. så jag får väl ta och åka hem i morgon vi 3-tiden på kvällen. sen har jag spelat rock band och vart med mina syskon. och i kväll blir det nog inte så mycket.men jag skriver nog ett till inlägg i kväll.  Hur har ni andra haft er dag ?

Kommentarer

hehe, nejdåååå =) oh vi får snacka på msn, ja tkr du verkar jätte härlig tjej =)

detsamma :)

ska skriva nuuuu =) tihih. men du är ''inte vid datorn'' typ :P























Follow my on Bloglovin







Trackback