Sara ekstöm

igår åkte jag till sara och var med henne , maten var god och mamma mia såg vi oxå. Sen efter det var vilite med lucas och satt vid tv för det mesta. senare på kvällen så gick vi ut och tog kort och träffade telia gubben. efter det när vi kom in så gick vi upp och mysade och pratade. söndagen gjorde vi inte så mycket var ute och tog kort i det fina vädret. sjukt kul. När jag om hem gick jag ner med julsakerna några har beställt sen hem och äta mat och se på alla bilder från våran koffa grupp. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Julen börjar närma sig och jag vill bara ha jul idag! det var min dag tack så jätte mycket för den. och jag vill ha snö. puss <3
     
jag & sara                                  en av bilden sen igår

Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback