tack för denna stund.

Skola idag jätte tråkigtoch dryg , visst jag gjorde dagen tråkig men det var fan värt det. hände typ inget idag vart bara sur hela dagen . efter skolan gick jag och moa till badhuset och solade jätte brun nu ju. Fast det var jag innan me. Men men efter det badade vi lite och hade skoj , sen träffade vi olivia och Filippa då vi ståg och pratade ett tag. Sen gick dom hem och jag och moa gick och köpte något att äta. Och sen träffade vi olivia igen och filippa gick in till olivia första gången. sen så vidare hem till lippa och pratade och lyssnade på musik mycket trevligt <3 Efter detta så gick vi ut och körd med kundvangn till kupan då jag ville ha lusssekatt , men inte fan får man det. och sen så åkte vi tillbaka . Och köpte julmust. sen kollade vi i ett fönster jätte läskigt att han knäppte av lamapn vi trudde han skulle gå ut. men men sen till skolan sen sat vi där och pratade från allt möligt jätte härligt <33 tack för denna tid. Och jag fick ingen lussekatt nu heller "/
/beatricejakobsson

Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback