1 november

först vill jag bara tacka Martina & fanny Lorin att ni kollar min blogg och kommenterar! <3
Igår så var jag med moa lite deppigt! men vadfan det gick över för ett tag efter som att vi skrattade åt allt! :D
satt en hel dag för att vänta men men , jag hoppas att det är bättre!
Tillbaka till moa , vi hade jätte roligt i går med att skratta!
och idag blir det att sitta hemma och sen äta mat och sen i väg till amalia och alla andra! :)
Härligt att komma i väg och ha roligt!
men mamma och pappa säger att jag måste äta mat hemma men jag hoppas att dom kan äta snabbt oxå!
men ni som läser detta får ha det bra! <3
pusss på er ! <3


Kommentarer

jag kolla också din blogg ! :)<3

jag kollar också din blogg....

Tack! blir så glad att ni kollar! <3

Ha så kul ikväll! hälsa alla :) <3























Follow my on Bloglovin







Trackback