dagen...

igår när jag och moa skulle sova kom johannes hem det visste inte jag om att han skulle :D
vaknade av att pappa kom in och sa till mig och moa att vi skulle gå upp. sen var det att åka suderbuss lite roligare än vad det brukar! och sen var det skola svensakn sög engelskan sög. språk sög , och elevensval.
vart lite deppig på slutet av dagen men förlåt!
fick bara träffa denise ett tag :(
och sen när vi skulle gå till bussen var jag oxå deppig men simon han är glad och gå och gjorde mej på bra humör ett tag ;D och sen när vi kom hem till moa så åt vi och nu sitter jag vid hennes data. hon är i skolan och pratar :)
och vi ska dra till hemse sen :D <3
danne var jätte snäll mot mig idag! :D

Oj , förlåt jag trudde du visste allt.
men om det är som du sa så blir jag jätte glad ju...
men jag vene än. men det låter som en bra idé



moa min älskling! <3

Kommentarer

mena :( men imorgon ska all min lediga tid gå åt dig! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback