danne elias olivia filippa moa

vaknade av att fanny försökte säga att jag skulle gå upp. tog flera minuter för mig att välja kläder! men men skolan kom och vi gjorde inget på SO. sen satt vi i moas värd och bilder kommer... <3 och efter det så var det matte sög balle men jag fattade för att håkan berättade hur man skulle göra... och efter det var fanny så glad.. morgan kom till skolan... och efter vi åt mat blev vi så glada! så mycket som jag skrattade har jag inte gjort på ett tag! hahah moa 112 , nästa gång då jävlar :)
asså det går inte att beskriva hur mycket vi skratade! och efter det skulle vi gå ut och gå :) jag och moa vi fjantar oss som alltid. och efter det var den bara språk kvar... björn fick typ damp på mig bara för att jag smsade .. och danne du är så jävla grym ju! efter det var det att åka bussen hem till mig när vi kom hem till mig så åt vi sen ner och klättrade på silosen (stavning ? ) fett skoj att olivia och filippa och elias vågade ! Filippa var så jävla duktig! <3 jag och danne och moa har ju redan vart där så det vra ju lungt! och efter det var det hem till mig och se på tv och jag säger inte vad vi såg på för det är för pinsamt :(  men sen vart det bara att lämmna olivia och filippa och moa ska sova här i natt! :D 
danne du kan vara dum i bland men idag var du jätte snäll mot mig (A)

 

sluta se på miig vad vill du mig ? :O


Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback