Går inte att beskriva! <3

Skolan idag först var det jätte tråkigt efter man fick äta lite gröt var det roligare. gick till folkan hur rolist som helt går fan inte att beskriva och när vi skulle ställa upp och hjälpa dom och allt! jag blir ju helt konstig bara för det! (A) jag vill se dom igen! NU NU !
och efter detså gick vi till församlingshemet och målade något jätte roligt ändå. och efter det till skolan och träffa min lille bror (simon) han skulle med mej och moa hem till mej , så vi tog bussen hem till mej. och när vi kom hit satt vi och åt lite och pratade och sen upp till datan och se bilder och lite sen se tv och sen mat ;D efter maten gick vi ner tillhamnen och klättrede upp på silosen simon har varit där upppe jätte kul ju ;) och sen gick vi hem och nu kom jonathan hem och skulle ungås med oss. och du ska fan hålla tyst hela kvällen annars är du död! och i morgon hoppas  jag på att det blir något! men det får man se i morgon. och sen så om det kommer ut på högby så dör jag men jag litar på dig jessica jätte kul att prata med dej <33
Men nu ska jag dra och se tv med dom andra! puss på er sötnosar!

Kommentarer

Det kommer inte att komma ut, så det är bara att vara lugn! för om det vi pratade om ig¨r stannar mellan oss! <3

Okej , <3 jag litar på dej <3























Follow my on Bloglovin







Trackback