grattis! <3

ja i går fyllde min pappa år grattis tillhonom , i skolan så fick jag träffa
moaa, jätte kul :D
och jörgen la i massvis med saker i min jacka jätte kul tyckte jag.. :)
efter skolan åkte moa med mej hem och såg andra avenyn och jag började gråta (A)
efter det åkte jag hem till moa och sov vid henne jätte roligt fick hjälpa henne med lite saker ju ;)
moa hade namnsdag i går grattis! <33

skolan idag jätte kul först ska jag säga grattis till MARTINA för 5 gången ;D
sen GRATTIS TILLL MOA :D (namsdag) och min lilla syrra har oxå namnsdag..
skolan idag var helt okejj , hade moas byxor dom var jätte sköna!
moa och amalia skulle ut till is hallen så jag satt och pratade med frank felix danne och micke  det var ju trevligt ^^,
efter det så kom moa tillbaka och vi dissade amalia och fick låna jontes skor (A)
efter det åkte jag och moa hem till henne och satt vi datan och åta mat och skickade sms...
vi 8 tiden så belv det strömmarbrott när vi stt vid datan jag sakrattade som vanligt! :D
och sen nu sitter jag hemma och ska sjunga singstar (A) <3

GRATTIIIS!!!!!

Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback