jessica andreas ann-sofie <3

mina halvsyskon har varit här idag ^^,
3 av dom var här men inte den 4 (jimmy)
men kul att träffa er alla! :D <3 saknat er enormt mycket ju! <3
dom kom vi 14:06 och då började vi med att äta lite bullar.
och sen så satt vi och pratade kolalde igenom skolkatalogen och
jessica det är bra att vi tycker exakt lika danna saker..
efter allt lek och hejs så var kl 17:30
då sa vi hej då till alla och sen efter ett tag så börjar pappa laga maten ;)
då min mobil ringer och då är det angelica min riktiga syrra som säger..
hej vad gör du ?
hej ? inget ser tv svara jag då :)
och angelica säger att jag ska gå bort en bit från
pappa. och så börjarn hon med att säga...
säg till pappa att han inet ska laga mat!
öhh jaha ? varför ?
Därför skriker angelica och lägger på..
då får jag ju ta och säga det.
efter 10minuter kommer alla tillbaka ;D
blir lite rädd men då kommer om med 10 pizza till oss alla!
och innan dom går igen så får vi 600 kr , vadå bra ? :D
så var min dag ! och nu har jag takigt kort med johanens kamera!

Kommentarer

fan vilken överaskning! :o























Follow my on Bloglovin







Trackback