Moa älskar att åka skridskor, mee too : )

Hej alla glada, här är det toppen!
Intensivkursen var bra :=), keno gubben kom och gjorde teater :) aaaas  kuligt.
sen vah maten god, sen åkte jag skridskor och moa är en klant NOT som ramlade en gång.
sen tog jag och moa bussen in till stan och träffade min älskade bror <3 och Kristina. : ) skojj skojj gött att sova på bussen ÄLSKA SNÖ    
jag och bea har lite olika åsigter om det där / moa
Vii åkte hem och åt pizzza. nu sitter vi här och moa längtar tills på måndag och jag längtar tills i morron, ses puss puss!
OBS/ idag fyller isabelle år :) grattis gumman <3

Kommentarer

taack ! <3333333333

Jag håller med om att älska snö :D

Fast ibland hatar jag den med, för det blir så jävla kallt :O























Follow my on Bloglovin







Trackback