Moa lindqvist

idag var man ledig i från skolan har inte gjort så mycket. Jag och moa satt vid datan typ
hela dagen sen senare så spelade vi lite kort det var typ det ända. sen skulle moa hem "/
och jag ville med men jag fick inte... och sen efter ett tag så gjorde jag mat och
det gick inte bra alls :) sen har jag inte gjort mer än att sjunga singstar. s
kulle åka till Simon och isak i morgon men simon bestämmde innan.
så kanske ska åka till stan ? eller hitta på något med filippa jag vene får se (A)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vissa saker är jobbigare än andra.
och dom jobbiga sakerna borde inte finnas!
hur jobbiga dom än är så ska man kämpa.
men i mitt läge klara jag inte av det.
men jag ger inte upp än.
bara för att ni ser att jag är glad betyder
det att jag mår bra vi alla andra saker?
Jag ska försöka men vet inte om  jag klarar
det , men det är värt ett försök.
Tyck inte synd om mej om ni inte vill jag har
inte sakt att ni ska tycka synd om mej.
ta reda på erat liv dette fixar sig en dag.
jag ska kämpa det blir bäst så..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback