orka dagen...

Vaknade och orkade inte gå upp , funderade på att vara hemma.
men jag åkte till skolan ändå. när jag kom till skolan hörde jag att amalia och fanny inte var i skolan så det var bra att jag gick till skolan.. 3 tjejer i klassen då..
Gympan sög typ..pallar värkligen inte att se dej äns :(
men men , efter det var det hemkundskap jätte tyst och tråkigt ..men det gick över snabbt... 
efter det var det var det jätte mycket rast hände med grabbarna fett skoj ju ;) sen var det NO :/
orkade värkligen inget idag! 
när skolan slöt så skulle moa åka hem till mig :) <3
vi skulle vara med isak och jakob men dom dissade oss :( i morgon ? :) 
sen var jag och moa och jonathan nere på hemse och skulle ta bussen
med filippa till havdhem jag gjorde bort mig lite men men...
vi kom till havdehem och ungås med folk. och jag och moa hade roligt efter oxå :) <3 





/ om du gör det jag inte vill är du död okejj ? 

Kommentarer

skoj dag, fast kort :D var inte med så länge.. men saknat er!

vem dör? :O























Follow my on Bloglovin







Trackback