Skoldagen.

Skola idag , fick först höra på någon som heter daniel.(bög)
Finns inte så mycket att säga vi lagade lite mat på hemkundskapen.
och sen efter det tog moa & amalia mina & fannys skor , och självar man inte på humör.
men moa & amalia tycker det var jätte roligt och gömma allt. och dom som sa att dom skule hjälpa oss att läsa.
men asså det var ju inte lätt när dom sprang runt. och sen så började fanny gå runt och säga det till alla.
men jag orkade inte jag var sur på alla i stället. efter som jag inte orkade med moas och amlias jävla lek!
sen till slut så var det lektion igen och jag och fanny unvikte dom för vi inte orkade.
och julia och emelie kom och målade på mej och jag blev ju bara surare och surare.
men så ville alla ha det. men jag orkade inte vara sur. fanny har ju hängt runt med danne och micke idag ju.
och nu ska jag dra till hemse och träffa mosen! <3



Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback