snälla!

kan någon ta och hjälpa mej med bloggen!

vaknade med att jag hade 10 minuter på mig att sminka mej..jag klarade det och han med bussen..
när jag kom till skolan så var jag hungrig och då gick jag och åt om någon vill veta..
efter det var det Engelska 8:30 till 11:00.. dagen var då inge rolig typ..
danne du som säger att jag dissar vem dissade vem idag ?
på slutet av dagen så sjöng jag och fanny singstar jag van om ni vill veta!
mot amalia oxå.. det var nog det ända som var okejj idag..
när jag kom hem finns det inte mycket att göra!
du vet vem du är inte för jag tror du läser min blogg men tack för att du bryr dej!
jag blir jätte glad att något märker något! <3
fick 3 armband av jonathan julia och olivia puss på er!

Nu blir allt bara sämre och sämre..
jag hade rätt och nu mår jag skit!
nu kan ju allt ta och dra.
men hur svårt det är ger jag inte upp!


Kommentarer

jag kan hjälpa dig!























Follow my on Bloglovin







Trackback