SNÖBOLLSKRIG! ;D

dagen börjar med att det var jätte mycket snö ,
jätte härligt att det är så mycket snö.
Bussen kom i den tiden den brukar men inte till
skolan det belv lite fel där vid isak.
Så bussen kom en kvart senare till skolan.
och det var ju nästan rast då.
Gjort inget på denna dryga rasten träffade
denise emelie sara och fanny.
och frank filip och felix pratade med mej ett tag. 
( felix skröt xD )Och bara för någon säger något
behöver du inte säga något du har
blivit jätte konstig och dum i huvet :S dra åt helvete!
Tillbaka till svenskan det var deppigt och lite roligt ,
först så börjar jag skratta utan anledning. och sen
börja jag skratta för att moa säger kasta nyckeln
och så kastar jag nyckeln upp i lampan så den fastnar där.
och sen så gick moa och amalia så jag måste gå och
leta upp dom som tur träffar jag felix  och frågar var
moa och amalia är och han visste.. sen efter det
pratade jag lite med danne elias felix micke. Elias
pratade verkligen jätte mycket han berättade varför
han hade ett sår brevid öget. haha lång historia visst ? :)
Sen på rasten av SO gick jag danne andré micke elias
ut och filippa.Filippa gick in och elias gjorde så jag rammlade  ;)
hahaah , första snöbolskriget i år ju :D
sen efter vi slöt gick jag ut och var snäll mot danne.
och felix kasatade snöbollar på mig.efter det så gick
vi ut igen då kommer simon och kastar snö så den rammlar
rakt ner undertröjan. och sen kommer frank och gör samma sak.
dom kasatde bara på mig.
SARA det snyggaste idag när du rammlade! ;D
Sen bort till vår buss och kasta på elias , sen hem till moa
och få igång data tog typ 30 min sen se andraavenyn.
efter det sprang vi ut och jag gjorde en snögubbe på 7 minuter typ.
och sen så var jag tvungen att åka hem :/ när jag kom hem gjorde ja inget.



/ beatrice jakobsson


Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback