SSNÖBOLLSKRIGG!

Skolan varhelt okejj idag först så måste jag bara säga att det var sisat gången på intersivkursen.
och jag var jätte nöjd med det. Sen snöbollskrig med simon emelie moa amalia och jakob jätte kul .
Amalia blev svart runt ögonen. HAHHAHA xD och moa ramladt 10 gå
e minsnger ;)sen fick man träffa LOVISA jätte roligt att få se dej måste jag säga!
Sen hemkundskap det var jätte roligt tycket jag ;D sen NO och det sög typ.
AMALIA I SIN EGEN BUBBLA
Efter skola gick jag på hemse med danne och moa , roligt att gå med danne ju ;)
efter det gick vi och träffade gustav du är ju störd så är det.
Efter det fick jag ett svar men det var inte så klart än men moa vi säger inte ;)
sen åkte vi hem till moa jag såg en sjärna falla och jag önskade mej något! :D <3
Sen till hemse och vara med tom och moa jätte kul där me. och vi såg beck när vi skullle gå tillbaka så gick det ju inte så bra men vi klara ju oss! ;D

oj oj , 3 rykten om mig i skolan det visste man ju inte om!
och du som startat allt kan ju bra dra åt helvete inte för jag bryr mig men det är lite onödigt!
och du tror så mycket som inte är sant mitt är falsk och ditt är sant!



Hoppas det går bra i morgon moa! (A)



Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback