Stan , gratttis!

missade bussen i morse så pappsen fick komma och hämta mej så var jag  vid skolan vi 8 tiden.
när moa kom så gick vi ut till gympan och gjorde något skit. det sög. ska ni veta.
efter det var det bara tema och skit, på matrasten fick jag träffa helen det var jätte roligt och prata och snacka med dej.
Pratade med jessica oxå jätte häligt! <3
Fick träffa fanny i skolan idag. och sen såg vi på film och jag gick i snön för jag lånade ut mina skor till lovisa.
jag är snäll och ställer upp. sen till stan jätte tråkigt i bussen.
och det jag skulle ha fanns inget av typ..men jag hittade ett par byxor som just nu moa har (A)
sen feta oss lite , och träffade emmi och josefien i stan och shehed jätte roligt gratiis till dej! <33
sen så satt jag och moa på MC  donalds och då sitter två små barn som är 12 år och börjar prata med oss och säger massvis. det känns som dom går i lekis fan!
sen hem och nuska jag sova...
I morgon tar vi en nytt försök moa!
/ b

Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback