igår...

i går hände det mycket jag tycker ni kan ta och läsa detta för jag läser ju eran (A)
men iaf så satt jag vi moas data och sen hörde jag bara någon komma och det är jacob och jens  , jag blir jätte rädd och hinner inte skriva till filippa att jag kommer snart. och efter ett tag så ringer min mobil och då måste jag gå och hämta den men moa får prata med jacob och efter det hoppar jacob in i moas fönster och kollar sen frågar han vill ni smaka. men vi säger nej för hennes mamma är i rumet brevid.. och efter det så dra dom och jag och moa sätter oss vid tv och moa frågar flera gånger om vi inte kan få gå in till arne och alla. men nej det fick vi inte så vi gick ut på tappan och kollade om vi såg något. sen gick vi tillbaka och frågade om vi fick gå till moas gård och se om jacob är där och där står jacob och pissar . vi kommer bara mer och mer närmare arnes hus... och sen står vi och pratar med jacob och jacob berättar hur han får tag i något att  dricka här kommer hanns berättelse : jag vaknade 3 på morgon på lördagen och tänkte att jag måste ta något att dricka så jag går ner och där hör jag att min mamma och pappa sover och sen ska jag gå ner längre men då börjar trappan låta, men när jag kommer ner dit så är frågan vad jag ska ta så jag tänker ta öl men det märker sen tog han något och la ner i väskan sen så har han det. fast nu har jag drickat upp allt. och sen efter ett tag säger vi att vi vill träffa lovisa! han springer in och hämtar lovisa och så hör man att lovisa skriver jag har inga skor! jacob säger jag kan bära dig. sen sitter lovisa på jacobs rygg! och efter bara några meter så ser man att båda dom rammlar på marken. AHHAHAHA , fan vad kul det var och se det! sen fick man träffa lovisa sen sprang hon in och hämtade skor och tog med johan ut och efter ett tag så springer hon i och då kommer gustav ut.. och då pratar vi med han och efter ett tag vill jacob och gustav gå in och prata med moas mamma. det gör dom dom står och pratar med dom. och efter det så går vi ut och säger hej då då man får träffa robert som kommer och frågar om vi bråkar men det gör vi inte . sen säger vi hej då! och går in och ser tv och sen går vi och sover....
Kl 03:30 kommer jacob och knackar på fönstret och säger att vi ska öppna och jag reser mig jätte fort och nu har jag jätte ont i foten men men , efter det hänger jag och moa utan för fönstret och pratar och jesn säger att han går hem till markus och jacob pratar på och efter det så går han oxå. då kan man sova igen. När klockan är 10:05 så vaknar man av att man ska gå i kyrkan orkar inte göra något så vi går i kyrkan osminkade och allt. där vi träffar prästens man. han tittar jätte mycket på mig :O och efter det fick man kaffe och han är helt sjuk han är jätte konstig! men men nu sitter jag hemma och väntar på att mamma och alla ska komma!

tack för ni som läser detta! <3

jacob & moa       och jag..

Kommentarer

sötnos <3

hahaha! fan vad kul det var ska aldrig mer låta jakob få bära ut mig :)

jag läste (a) älskar dig bea! <3333333

jätte söt !























Follow my on Bloglovin







Trackback