rutten fisk , <3

idag hände det inte så mycket eller jo kanske.. språk idag , inte för jag gjorde så mycket ''/ men orkade värkligen inte..
och sen så hade vi matte det var oxå jätte jobbigt... Elevensval , var inte så roligt häller.. jag var snäll och la in nummer på dannes mobil , nu har han det nummeret han vill ha ;D sen så var alla jätte taskiga mot elias min kompis... det var det som var roligt idag typ..drack en halv kaffe glas jätte äckligt ... :D i morgon blir det inte så mycket häller , efter skolan åker jag och tobbe till jessica.. :D ( kanske )på lördag kanake filippa ? <3 och idag åkte moa bort över helgen och jag kan inte lukta rutten fisk med moa då :(  tråkig dag i morgon i skolan ? <3 sen så kommer moa hem på måndag! <33
då jag ska lånna henns singstar (A) <3 men dagen får duga! <3
har typ beställt lite kläder (A) <3

vissa saker orkar jag inte med snälla låt mig vara,
gör vad du vill men jag tänker inte göra som du säger.




Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback