ljugarn

oj oj , nu blir det mycket att läsa kan jag säga er..
i går i skolan hade vi inte så mycket rast men jag hängde runt med killarna! :)
fick träffa lovisa i skolan det var jätte roligt gympan var oxå helt okejjj , och sen efter skolan skulle jag och tobbe till jessica, fast det vart mer som skulle till ljugarn. Filippa olivia julia (fast hon bor ju där) och danne och leonard vi satt på bussen och hade roligt iaf.  och när vi kom till ljugarn så gick olivia och filippa hem till julia och jag var snäll och köpte en sak till tobbe danne leonard. och sen gick vi hem till jessica jätte roligt och träffa jessica! :D och när vi kom hem till henne så satt vi och pratade och lite ;) och efter ett tag så åt vi mat... duktig på att laga mat leonard och efter maten så fick jag diska för danne och tobbe inte kan något ;) när vi var klara gick vi hem till julia och jag ska bara säga att det var jätte roligt att skräma julia olivia filippa. vi skulle gå men jag hoppade upp framför julias fönster innan , dom blev jätte rädda.. :)<3 och efter det så satt vi där och pratade till slut kom Amalia och var social och efter 1 timme så skulle vi träffa micke och felix. jag julia och filippa hade stövlar på oss.  efter det gick vi ner mot stranden micke tobbe leonard danne och felix sprang i väg och vi letade och letade. och vi tjejer har en jätte fin röst ju ;) <3 men till slut hittade vi dom och då gick vi hem till jessica! :) och satt där och så... efter ett tag var lippa borta med felix och micke så vi var tvungna att gå ut och leta så jag tog med mej amalia och danne dit. och efter ett tag så gick danne och amalia hem till jessica! och jag och lippa var kvar med micke och felix.. sen efter ett tag sa dom att dom skulle göra en sak så då skulle vi gå hem.. och då skriver dom att vi ska komma tillbaka :O men det gjorde vi inte... när vi kom hem till jessica så såg vi på idol och tobbe gjorde på filippa svimmade ''/ men filippa bara skrattade.. :D efter några timmar var jessica och tobbe borta ett tag. och amalia och danne hade mysigt . jag och olivia dansade och hade kul. och för att håll oss vakna fick vi gå ut ner til stranden igen! :) sen hem till jessica och dansa mer sen hem till julia! ;) svårt att bestämma lte saker men till slut gick det bra ... pratade med olivia och julia jätte härtligt! och första gången jag sov hos julia! :D + att julia och olivia är grymt roliga innan dom ska sova! :D halv 3 somnade jag tror jag ;D och vaknade kl 9 för danne skulle hem! var vaken i 2 timmar sen hem och duscha. och nu kom mina halvsyskon som är äldre än mig får gå ner och hälsa på dom puss på er! <3

en jätte rolig kväll med er ju! <3

Kommentarer

jag älskar er!

haha micke, jag och felix asså :'DD

haha ni verkar ha kuul ;)

"och amalia och danne hade det mysigt."....























Follow my on Bloglovin







Trackback