Lördag

Idag har jag inte gjort så mycket. mförst vaknar an vid 11.00. Jätte skönt och få sova utan.och sen senare på dagen gjorde jag inget. jag skulle åka till ljugarn men blev inget :(jätte synd , men så min dag har inte var så bra ändå. bara varit hemma och sittat vid datan.sen ungås med min ifamilj, som jag aldrig brukra göra ;D
Vi har sett på dansbandskampen nte så roligt men det är nästan som idol ju ;) Så jag satt och såg det med min pappa , riktigt roligt. Sen satt jag och smsade med jessica , alltid lika härligt att prata ut med dej !
när klockan var 21:33 följade jag med pappa och johanens ner till hemse. Johannes skulle till Kristina, för hon kommer hem nu vid 00:00Bussen var ju lite sen så då fick vi ta en sväng på hemse ;)
Sen åkte Johannes till visby , och nu sitter jag här och har tåkigt :/ I morgon ska jag till denise , fett skoj , mycket att säga.
Sen är det skola på måndag , får träffa moa.Och andra roliga och trevliga folk! <3
nu har jag inget mer och skriva efeter som det inte har hänt mer idag. Skriver mer en anan dag !



Jag älskar dig & du gör mig glad!

Kommentarer

Utlottning av två bloggdesigner i min blogg.

Allt du behöver göra är att lämna en kommentar!

gå in på designadinblogg o sen trycker du på widgets & roligheter (typ XD) o sen hittar du :D<3























Follow my on Bloglovin







Trackback