Visby med Johannes

Dagen började med att man fick gå upp tidigt för att jag och min broder skulle åka till stan..
Efter ett tag satt vi på bussen, lite långt tråkigt men kul att ungås med min bror.
Sen gick vi och kollade på jackar och kläder till Johannes.
Jag hittade en jacka till slut , den var lång men den var varm och snygg :)
sen träffade jätte mycket trevligt folk i stan ;D
när vi satt och väntade kom en tant och satt sej mellan mej och johanens och började prata.
Jag började plocka upp min mobil för jag ville inte prata med henne ,
då börjar hon är det där en mobil..??
så svara jag snällt utan att bli sur jo det är ju en mobil.
oj är dom så små nu den där lilla saken ? jag har en jätte stor mobil störe än hem telefonen ...
och hela vägen hem skrev jag med denise ^^, jag och denise skrev jätte roliga saker.
och just nu kom jag hem för Johannes skulle springa ner till hamnen så jag följade med ^^,



Kanske inge roligt att läsa min blogg ?

Kommentarer

jag tycker det är roligt att läsa din blogg! :)

tack martina härligt att höra det!























Follow my on Bloglovin







Trackback