ÄNTLINGEN!

äntlingen klar med alla mobil nummer , efter som jag är smart ibland har jag skrivit ner hälften av min kontaktlist innan jag tappade mobil , det finns ännu många nummer som fattas men det får jag ta efter hand nu. när jag just hade stoppat i kortet i pappas mobil så fick jag 14 sms på en gång. och nu jag jag fått allt på plats eller normalt.

jag har också pratat med mamma hur mycket pengar jag ska låna till ullared , och jag vet inte vad tycker ni ? jag vet inte hur mycket jag ska ha och sådär , men det fixar vi.

vad tycker ni om jackan ?

Kommentarer

sv: okej, jag ska också sova snart :) skola imorgon ju :(

Jättefin;)

sv: så dåligt är det inte :) men det är drygt att gå upp på morgnarna -__-

Hejsan!

Det skulle vara snällt om du kunde göra mig en tjänst, jag är nominerad till Veckans Blogg och jag skulle bli glad om du ville rösta på mig, inget måste dock! Adressen står på min blogg - Tack!

Det blir nog många impulsköp kanske :P

sv: okej ;p

jag ska också sova strax :P

Hoppas din dag har varit bra! :)



kram

Hihi, vad kul! ;)



Snygg jacka! :D

najs färg på den! :D

sv; okej =)

Tack så jätte mycket :D Din var med fin!

den va härlig färg på :D:D

sv: jasså, tack så mkt =) vad ska du göra idag då?=)

den var jättefin, älskar färgen!

sv: hihi okej, vad söt han är :)

hihi, älska andra avenyn :D♥

Vad skönt att allt är på g nu! :D

sitter i skolan! :P

hoppas din dag är bra!

ha en bra dag :)

jackan var inte riktigt i min smak ^^

men du, måste jag länka bilden?

jag har ju redan skickaT?

det var faktiskt riktigt gott!:)



jackan var snygg!vars hittade du den?:)

Härligt! :D:D

Sv: varsegod! hur har din dag varit då?

kramkram

häftig färg! :) men kanske inte passa till så mkt? ;P

väldigt fin!



svar:J ag säger det nu att du e underbar & SNÄLL

allt väl`?

den är från h&m va ?

Den är fin!

den jackan avr nsyg!

till ullared kan man ju ha ganska mycket pengar tycker jag, för man får fler saker för mindre pris men köp det du verkligen vill ha.

coolt med turkost ju , så jag skulle köpt den !



vilken affär ? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback