bada balja med tjejerna.

kom till moa vid 18:00 då var ellinor och olivia där , sen efter ett tag kom julia och emelie. vi grillade lite och hade jätte mysigt som ni ser på bilderna. fick inte så många bilder efter som jag inte hade lust att ta flera. efter vi grillat gick vi in i stugan och skulle bada i baljan. det var sjukt varmt men sjukt kul. satt och mysade med dom ett tag tills vi gick upp. då allt blev dåligt , deppig här och där.. där slöt min kväll nästan , iaf så var vi inne och vi spelade spel och massvis med skoj medan några andra pratade. vid 00:30 badade några igen och det var mycket varmare. sen så gick vi upp på hemse och tillbaka och sen vad 4:00 somnade jag. eran kväll då ? :D


Kommentarer

Vad gör du nu då? :)

väldigt fina!

drömdejten är kul!

va ska du hitta på senare?

dv: hehe okej, skoj :)

sv: Jag ska nog se på tv eller läsa nu faktiskt XD haha ;p

sv; det blev det också hihi :D

vad ska du hitta på idag? =)

Åh vad härligt att grilla, en av de bästa saker som finns ju ^^ Älskar lukten av det en sval sommarkväll/vårkväll

allt bra sötnos? :)

Sv: Jag var Tierp, tog det lungt, gick ut med valpen & solade ^^.

ha en super sweet och varm söndag! :)

kul att jag ser skit röd ut i ansiktet!

hahaha aah :P

Men kan du göra en header åt mig? XD

Var i stan hela dagen igår! :)

:)<333

sv: hehe jag med :)

okej, jag sitter ute i solen :D

sv: hihi ja eller hur ^^

i know ;)

vad har du gjort idag då :)?

sv; Okej :)

Jag sitter ute på altanen och har precis ätit =)

Idag gör jag bloggdesigner!

Behöver du en ny? Hör av dig!



http://akolan90.blogg.se/2009/march/idag-gor-jag-bloggdesigner.html#comment

jättefin header förresten :)

sv : nej, hoppas ni hade kul.

va va de som hänt ?:(<3

hihi wiie i like it :)

sv :



"satt och mysade med dom ett tag tills vi gick upp. då allt blev dåligt , deppig här och där.. "



:(



inte jag heller, fast blir nog ljugarn för min del nu, jag jess & julia tänkte nog hitta på ngt :)

låter som en bra kväll!

depp?<3























Follow my on Bloglovin







Trackback