BANDY WIIIE!

förlåt.. men jag kan klara förklara varför jag är sen efter som att vi hade spelat bandy skulle vi hem till rohan och äta mat så då var jag i hemse vid 17:30 och sen så skulle pappa bara prata med en tjej och hon pratadade i 30 minuter blir grymt sur på henne jag som ville hem. men nu är jag hemma iaf.

började med att jag fick gå en bit mot hemse bara för mamma inte kom i den tiden vi bestämde (ovanligt?) sen åkte vi in till stan och bytte om och sen var det nästan bara att spela pratade lite sncka och allt. vi förlorade alla men vi kunnde vunnit två om vi hade vart mer inne i det. jag själv tycket det var jätte roligt efter ett tag. men som sagt vi spelade för roligt , kanske ska börja på bandy ? tror inte det för alla killar i vårat lag sa själv att jag & filippa sög och att amalia är duktig.. jaha tack , där slöt mina planner för att börja med bandy.

dom här får duga nu så länge många sötnosar på bilden lägger upp mer senare.

Kommentarer

tack för dina frågor, svaren kommer på fredag! :)

sv: Jo det är fint med mig! :) Vad har du för dig?



Btw, jag röstade på din blogg på http://malinsofiacalmebring.blogg.se/ :)

sv: jaa ellerhur! det skulle jag absolut men jag känner mig inte behövd utav de.. lixsom finns ju miljontals människor som behöver de mer än mig. Men fick man chansen så tackar man inte nej! lixsom de blir ju sjukt fint!:D själv då?

Var de kul att spela då?:):)

åh va synd.

tack :D

hitta du på?

vad har du för dig ikväll då? :)

Sv: Tack! :)

Kram ♥

Händer ikväll? :>

Jätte härlig blogg tjejen! Älskar din design

Ha det så bra

puss<3

hihi:D

naw tack sööötis!:) <3

sv: jorå,det är bra :)

Gör du då? =D

sv: Jorå,det är bra ;D

Gör du då? :P

haha men de e ju självklart ;)

sv: okej, nice.. Haha det är lugnt :D

tihi:)

<3

synd att ni inte vann men det är att ha roligt som gäller:)

Fina bilder























Follow my on Bloglovin







Trackback