BIKBOK.COM / fråga till er.

Var inne och kollade på Bikbok och dom har jätte snygga kläder eller vad tycker ni ? Jag tog det här bara för att det känns lite fel att lägga upp något någon annan har gjort men jag vet ju inte om någon har laddat up detta men iaf så tog jag detta för det var snyggt. jag har en fråga till er , och den är hur mycket i månaden katar du på kläder ?


Blev utmanad av Liene att skriva upp 5 saker som jag ska göra under 2009.

- Jag ska flytta
- Jag ska gå mycket mer än 2008
- bättre självförtroeende
- åka och se på en kändis/band (måste)
-  Fylla 16 år :D

Jag utmanar: Icanpikan , Amanda , Linda  Denise

och den här går till Ctina , Isabella , Jenny , Malin , emma & jag fick min från söta Liene








Skicka vidare denna award till någon som man tycker behöver den.
Kopiera bilden och lägg den i ett inlägg.
Skriv vilka 5 du vill ge denna award till och länka dom.
Skriv sedan i deras bloggar att du gett dom en award!

Kommentarer

Okej :) Jag själv ska på skotercross om någon timme ;D

Snygga kläder :)



Runt 1000 kr, ibland mindre ibland mer, det beror på vad jag köper :D

jo de var nästan de:)

Snygg blogg! Ska vi prenumerera på varandra via bloglovin? (: Kolla in mitt senaste inlägg oxå, jag länkar en prenumernat varje dag!

jättefina kläder ;D

;P görs?

kram

åh <3 Fixar sen!

snygga grejer från bik bok! :)

jag menar de! nyss hade de börjat tina snö och de var varmt ute och allt sånt, vi kommer fan aldrig få sommar hära ;o hatar vintern ;<<

jätte fina kläder! :)

jag orkar inte (aa)

nja bloggar lite ;) har du köpt något påskpynt i år då?

kram

3000 kanske :)

låten?

Hehe jaa, det ska bli jättekul :>

sv; hehe :)

har vadå? ;)

kram

sv: tack ;D

jaha var det du menade fattade inte ;P okej :) gillar du påsk pyssel? :)

kram

Tycker att de har jätte snygga kläder på bik bok ;)

fin blogg du har. ha en glad påsk :) <3

sv. Vad bra & det är bra med mig också :D



btw: Tack<3

sv; hehe, okej :D

får bli en annan gång kanske :D

Heheh okey

sv: hihi japp ^^

sv: hihi japp ^^

snygga kläder :) <3

nice

inte så varmt1

hur är det?

kram!

jo och jag hoppas den kommer snart ; )<3

okej , det är bra :) om du vill så rösta gärna på mig i veckans blogg <3



(http://miizing.blogg.se/2009/april/veckans-finalister.html#comment)



jag är nummer 9 :)

kram

Hur mycket jag spenderar beror på självklart hur mycket jag går på stan, som nu har jag inte gått på stan på 2 veckor. Men i vanliga fall gör jag det minst en gång i veckan. Så på en månad spenderar jag kanske .. 500 kr på kläder, är det vinter och behov av varm jacka eller vår och behov av tunnare skor så kostar det såklart mer den månaden :)



Hur mycket lägger du varje månad ?

Älskar den randiga tröjan, så fin! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback