bråk bråk bråk.

har just vart nere och ätit mat med fanny & johannes det gick ju bara åt skit. det blir bara bråk bråk bråk. jag orkar inte med sånt skit med familjen det är det sista jag vill att bråka med familjen. men det är så här jag får leva , eller ? 

men iaf när jag åkte hem från skolan idag stanade inte bussen där jag skulle av fick skrika så ska de ju inte vara ? vad gör ni andra för roligt ? själv skulle jag vilja gå här i från och därför sitter jag i mitt rum för att slippa alla. men annars vill jag ut och ta kort men jag har ingen bra kamera på mobilen. och mammas är sönder , så vi får sitta här och glo ikväll igen.

skit snygga inne på [ klicka här för att komma till sidan ]

Kommentarer

Sv: hehe ;) vill bara ha lite mer pengar:P men lite shopping blir det nog snart i alla fall :)

uch låter inte kul det inte :/ coola tröjor iaf:)

Svar: Åh tack så hemskt mycket! :D

Sv: Haha jag fick precis pengar och väntar på några hundra till:D Okej, vad är det?:P

Hört om kändis nytt Hannah Montana!

jag älskar dedära tröjorna!

dom är så snygga, jag måste snart sluta titta på dom och köpa istället ;)

sv: Ellehur :O



Vad gör du nu då? :)

Jag bråkade också jätte mycket hemma förut :S

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback