bygger bygger bygger

vart hos syrran i follingbo dom bygger hela tiden undra när dom ska bli klara med detta ? Ann-sofies man kommer bara på mer och mer saker att göra så det blir nog klart om några år. det dom har byggat just nu är jätte snyggt jag älskar deras kök. och den första bilden är på ett annat hus dom bygger och det kommer bli skit snyggt med glass fönster och allt! så skulle jag vilja ha det iaf.

sen är ann-sofie med barn hon ska få när jag fyller år nästan (A) efter det åkte vi in till icamaxi och tog en glass och jag vill bara spy upp den för jag mår dåligt av den nu, men aja. vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer

åh va snyggt kök!

hihi, lugnt :)

hihi, tack (a)

okej:D ja jag har umgåtts:D

jo, men de va endå snyggt,

jag har alltid velat ha en sån kyl/frys (A)

svar Tack du är guld värd! :D

okej:D

Svar Brukar du läsa min blogg? ^^

tycker med dem:D

snyggt låter det som om att de kmr bli :D

okej, :( se reprisen :D

svar Jaha okej! :) Något du tycker om eller jag ska ändra på ? ;)

vilka skumma killar :S

btw, vad tycker du om killar som sminkar sig?

kram <3

Efter många om och män så är jag nu helt och hållet tillbaka till min blogg, nu med nytt team. Ta dig gärna en titt och spana in mitt senaste inlägg om musik.



Ha en bra kväll



Kram

/Linnéa

Hur har din långfredag varit? ^^



Föresten, ska vi lägga till avrandra på bloglovin'? :D

svar Tack så mycket , det värmer :)<3

åhh, vad fint det ser ut att bli!

haha, köket var rätt fint. (('x vad skall de där andra bli ? <3

de är jättehäftigt (a)

d¨kan man inte klämma sig heller ;)

sv: tack för din röst! :D

sv: under dagen blir det städning, ikväll får vi besök :)

Fina bilder

åh, jag skulel vilja att man byggde mitt hus efter hur jag vill det. Glas låter asfräckt:D























Follow my on Bloglovin







Trackback