pengar pegnar pengar ?

inte haft tid att svara på era kommentarer men min mobil är bort och jag hittar den inte så jag har tappat den och någon har tagit den och knäppt av den. så nu måste jag sammla penagr och skita i ullared bara för att det finns personer som inte kan lämna tillbaka eller ringa någon i min kontakt. jag som hade så jävla mycket bra på min mobil , fy fan! här kan jag inte sitta och deppa. ledsen men får se när jag svar på era kommentarer. hoppas ni har en bätte dag än vad jag har.



Kommentarer

så jävla omoget att rota i folks saker :(

Vill du ha chansen att bli veckans blogg och få uppmärksamhet? Gå in här http://ellensplats.blogg.se/2009/april/veckans-blogg.html#comment.



Besök gärna min blogg fylld utav tävlingar, mode vardag. www.ellensplats.blogg.se

~Lägger du till mig på bloglovin' lägger jag till dig~

sv: ja fyller 13 och hanna fyller 14 (:

åh stackare! :(

sv: hih, okej ;p

allt bra idag?

ja det var det! om du får reda på ngt, snälla säg till.

Sv; Åhnej, vad tråkigt :( hatar när saker försvinner ..

om du får reda på ngt så säg till.

Åh, hatar sånna människor! :O



sv; Hoppas det blir bättre!

Med mig är det bra :)

tack! <3

jaaapp ;)

tjusig blogg :)

verkligen! :o allt bra med dig idag da? :)

sv: hihi :)

haft en bra dag hittils? ;)♥

Ush vad tråkigt! :(

Jag hade en såndär mobil men den bara la av :(

åh tack gumman:D glad jag blir att du tyckte låten var fin.



sån otrur när man tappar en mobil, usch. Men vet inte hur dte känsn för har aldirg själv tappat bort en.

Vad händer nu ikväll då? :)

sv; usch :(

bra de! ;D

Sv; Jodå det är bra. Lite trött bara. Va gör du då?

sv: ojdå, tråkigt :/

jadå, min harv varit toppen! fast jag är skittrött :p♥

Hejhej:)<3

Jag måste säga att jag gillar din blogg väldigt mkt:)<3

Men dt e bara en sak jag vill säga X) Om du tittar till min blogg kan man gå in på en kategori leave or love? snälla gå inpå den och hjälp mej att hissa elr dissa och du får också väldigt gärna gå in och kolla på kategorin har lite svar! på det sista inlägget kan du ställa vilken fråga du vill jag svarar ´på alla:)<3

Kram//Ellie<33

Ps:Jag har dåligt med prenumenanter:P

Hejsan! Va gärna med och tävla om att bli veckans blogg!



anderssonmaja.blogg.se



Puss

va tråkigt för dig! man är helt låst utan sin mobil! :)

oh, nej! vad hemskt :/ jag kom precis hem från tävlingen ^^

SVAR: jodet har jag ;D

jag också.. varför ledsen da?

åh fy fan, det där har hänt mig med. bara att nån jubelidiot svarade när jag ringde till min telefon, och stängde sedan av den (vilket bevisar att nån faktiskt tog den) synd sånt där :/ hur är det nu då? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback