extreme home makeover

har vart ute ett tag och sen när jag kommer in ser jag att min lillebror ser på tv så jag sätter mej ner. och det är i slutet av extreme home makeover så jag ser slutet med han. helt sjukt vilken familj dom la sig på vägen och började gråta. deras var skit snyggt inte den som är på bilden. men det var sjukt snyggt tänk och få det så vilken dröm det skulle vara då. sen var jag tvungen att kolla deras hemsida då hittade jag lite bilder iaf. vad tycker ni om detta programet ? eller ser ni inte på det ?

Kommentarer

sv; det är ju bra :D

allt väl? :D

SV: Aaaaew, är det ngn som är söt är det ju du Beatrice sötis! :D Vad gullig du är!

Jag ska faktiskt ta och läsa lite ute i solen, möjligtvis hänger min älskade mini-dator med ut, HAHA! :D Vad ska du göra sen då? KRAMAR P ÅDGI SÖTUNGE!

På min blogg ska vi rösta fram en header, var gärna med och rösta!

du är vacker tycker jag :)







____________







Hejsan.

Jag har blivit nominerad till veckans blogg inne hos Elena.

Alla som lämnar en kommentar på hennes sida har möjlighet att bli nominerad till vekcnas blogg här framöver.



Hjälp mig att bli veckans blogg är du snäll. Lämna en kommentar i hennes inlägg om de nominerade. de enda du behöver skriva är siffran 1 för då hamnar din röst på mig.



http://elenasobrino.blogg.se/2009/april/nominerade.html#comment

http://elenasobrino.blogg.se/2009/april/nominerade.html#comment



tack på förhand :)

/ http://IdaTallhed.blogg.se

Sv; jo, det är bra. VAd gör du då? :D

sv; okej :)

gör inte så mkt :)

göra idag då?

tack så mycket: )

sv: ihih, ja ;D

allt bra idag?

sv; härligt :D

gör du då?



Ja :D

sv: hehe tack ;P



Händer sen då?

Sv: skola:P

Brukar titta på de!:) gå in på min blogg , jag har just nu ett sommar tips! wwww.lundljung.blogg.se/jikiz /erika:)

svar: tack :) jag gör beställningsdesigner ifall du är intresserad!

- haha ja,kanske det.

Jaha okej :) jag fyller 15 typ om 19 dagar tror jag? den 25 april :D

sv: hehe okej ^^

sv; okej :)

gör inte så mkt :)

göra idag då?

De programmet är underbart! satt och kollade på de igår om några som bodde i världens slumkvarter och inte hade någon värme eller något i huset. Gråter alltid till slutet för att alla blir så sjukt glad! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback