första April

Godmorgon mina vänner. vaknade just nu och min lille bror försökte väcka mej och säga att klockan typ var 8:00 men jag går inte på det. jag är jätte trött men hoppas jag blir piggare snart. idag är det första April och det betyder att det är en hel ny månad som det finns roliga saker i. ska snart sitta och dryga hen hel timme i bussen , själv är jag så dålig så jag kommer inte på något bra aprilskämt , men jag klarar mej ändå. har ni något bra ? ha en toppen dag.

jag älskar sommar bilder.

Kommentarer

sv ; tack ! :D

Sv: Haha nej samma här, man vill ju ha så mycket haha :D

Okej :) Tack så mycket:)

jadå! =)

va händer idag?

har du lurat någon?

sv: ja ellerhur, jag vet heller inte vad de har imot darin :S Han är sjukt bra!























Follow my on Bloglovin







Trackback