första dagen i veckan.

första dagen i denna veckan tycker jag var helt okej , idag var det prao vid hår knuten. Först när vi komm ståg vi bara där men efter ett tag fick vi hjälpa till men det var ändå slappt. gick till skolan och åt mat , och sen tillbaka. jag tvättade moas hår och moa tvättade mitt. sen gjorde hon sin egna fina frisyer på mej. det var hela våran dag , och den var helt okej. ni kanske inte ser så mycket på bilden , men så gjorde hon.

sen tänkte jag ta och säga grattis till emelie flodman hoppas du haft en toppen dag.

Kommentarer

okej, men då förstår jag dig :) Ha en super dag :)

kram

Starten kunde varit bättre än bli förkylder..

Tack detsamma! Fin header!!

sv: det är bara bra det. :)

Vad behöver du hjälp med? :p<3

praoa vart? :) det blev skola, tandläkare och shopping idag :D

svar; han tackar säkert;)

okej ;)

vad gör du då?

hihi ja det var jätteroligt:)

Jo jag tror det kan komma på tv:D hihi<3

eller alltså, idol börjar ju i höst:)

Ingen aning, det fanns 5 olika jurysar, inga man kände igen=)

du har en bra klädsmak! :D

dna bilder på dej är super fina!

blir det inte.

varsegod! vad ska du göra ikväll då? :)

jag gillar din design! <3

vart ska du åka då :)?

jag svarar på en massa kommentarer. hehe

vad ska du packa till? :o

Jag ska tillbringa kvällen i en simhall, med både träning för mig och tävling för yngre.

Jaha, vad ska du göra där då? :O

okej, hehe! :D men nu ska jag åka, ha det bra. kram!

det är bra sötnos!

hur mår du?

Hej, jag skulle bara höra om du är intresserad av att börja tjäna pengar på din blogg :)?

svar:aldrig fel att gå med i fler^^?

svar:jaja, du gör ju som du vill&känner :)

jaha så kul! :D

sv; hihi :D



Rösta gärna på mig som veckans blogg hos tmp=55a53abaa5a21da26eb6e70078f7fd01cde08c84" rel="nofollow">http://soeticz.webblogg.se/2009/april/veckans-blogg-finalister-1.html?tmp=55a53abaa5a21da26eb6e70078f7fd01cde08c84 (A) jag är nr 11. det hade varit jätte snällt! :)

svar:vrfdå ^^? Jag är nöjd med dom jag har nu:)

vill du tjäna pengar på din blogg! :D

svar:yesbox !

grattis emelie<3333333333

söt blogg :D

du borde ha upsatt hår oftare.) du var fin i det.



sv: svart hår ksulle säkert passa dig.

har du lust att rösta på mig hos http://fridasjoblom.blogg.se/ på veckans blogg, jag är nr 10. Skulle vart super gulligt av dig :)

jaha okeej, vart ska du då? :D

du är så otroligt söt :)

okej, jag har vart i skolan och pluggat lite, vad har du gjort ?=)

så himla fin du var! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback