godmorgon har ni sovit gott ?

redan söndag ? det gick snabbt snart är helgen över , och då börjar skolan det kommer jag inte gilla men det får jag stå ut med. förre veckan gjorde jag inget och hur ska det bli denna veckan ? och efter som jag inte har mobil kommer det bli svårt att jobba på matten för jag lyssnar jämt på musik.

efter som det är söndag ska man passa på att vara ute i det fina vädret det ska nog jag vara. vi ska också ringa och spära mitt simkort till mobilen och få ett nytt. sen ska jag försöka få saker sälja kläder som våran klass försöker göra bara för att få ihop pengar till skol resa.


Kommentarer

jag ska vara lite med kusiner, sen ta det lugnt :)

vrf mår du piss??

SVAR: JA ÅR BRA!

KRAM!

jag ska åka iväg ;)

allt okej!

jobbigt med skolan??

kram

Fin blogg, hoppas att du får en bra söndag:D

sv; :/

Vad ska du göra idag då? :)

sv: hehe va? Vad såg du på rubriken? Nu förstod jag inte XD

PEPPA INFÖR DERBY I MORGON! :*

sv: hihi! :)

hur går det med din mobil då..? ♥

gå gärna in på min blogg & ställ någon/några frågor till min frågestund som sluta 14.00 idag !

här i skellefte är de en tolvåring som dött.

känner några av hans vänner, de är inte kul.



men livet går vidare :)

ska sola solarium?:)

sv : deen är bra eller helt okej :D<3

Sv; Tack så mkt :) Hoppas du fortsätter läsa den! :)

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback