grattis moa lindqvist

förlåt ni två som ville vara med i min tävling , men det blir ingen efter som bara ni ville vara med just nu. men vi kanske vill vara med i veckansblogg ? (A)  för ni är dom första som ska få vara det efter som ni ville ställa upp först var det 5 stycken som ville vara med men dom svara inte när jag skrver så dom kan ju gå.. aja , vad tycker ni ?

Min bästa vän fyller år idag , grattis till dig min älskade vän.
hoppas du haft värdensbästa dag , för det är du värd och det vet du. skola idag och det hände inget typ.. eller vi sjöng för moa i matsalen och sen på musiken sjöng vi tjejer och jag tycker det har varit helt okej (Y) finns vissa saker som är roliga , efter skolan gick jag bort med några för att fira moa det var mysigt. sen var jag med lite folk , och nu är jag hemma och kanske ska plugga ? ville göra din dag bättre min visste inte hur. gå in och skriv GRATTIS TILL MOA [klicka här] GRATTIS TILL SÖTNOSEN TILL VÄNSTER! <3

Kommentarer

Svar: Gud vad snllt, tusen tack! :D

söto bild! :D

Det går bra det med!

sv: hihi :)

jag med, i love it!

synd att det inte blv något, men jag vill gärna vara med i en veckans blogg tävling, det är bara att säga till när ska ha den :D♥

sikken söt bild:)

sv: okej samma här! :)

kramkram

Hihi, allt bra? :)

hehe okej ;) jag har många minnen så kan inte välja ett precis (;

sv: tack så mkt! :D

allt bra?

sv: bra :)

och gratta moa från mig ;)♥

Grattis till henne!! har du husdjur?

Jo det är bra med mig! :)

grattis till henne!^^

Vilken fin bild!



sv: Okej, tack för din röst! :) Kram

hihi:D gjort idag då?=)

svar; åh tack!!!! då vill jag att du ska ta med 1:an <33333333

gjort idag då? =)

Svar : nej , men vill ha

hejhej kolla gärna in min blogG:)

tack <3 jag gör heller inget :(

GRATTIS MOA <333333333

Javisst!























Follow my on Bloglovin







Trackback