H&M kläder.


allt är i från H&M , vad tycker ni om dom ?

Kommentarer

kläderna var jätte fina

fin fina! :D o din blogg är fin med :)

har frågestund i min blogg, så kika gärna in o ställ en fråga eller två! :)

DEN RÖDA VA FÖR JÄVLA SÖT!!

Me like the dress! Vad gillade du mest? ^^

:)

Sv: ihyes :)

älskar den klänningen:)

ser att du har en ny design, jättefin :)

sv: tycker jag med ;)

okej, bra då.

aa det ska jag ♥

tror jag råkade skriva förra kommentaren från kajsa, min kompis, men den var från mig ;)♥

sv: i see. jo det är sant :) finns det ingen gammal skittelefon i hushållet som du kan ta då?

okej men det var ju bra :)

ska du köpa det ? :)

okej, fin header :)

varför inte ? :( <3

Jag var och shoppa igår, såg dendär gröna skjortan, dn var skitsöt, ångrar nästan att jag inte köpte den :D

sv: jaha, haha XD



Vad händer nu då? :)

hmm okej

Den där jackan har jag haft lite planer på att köpa, så den kan jag berätta att jag gillar :) Klänningen var super söt!!

Snygga kläder :)

- Åh, det bara skriker sommar om klänningen! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback