jag blir aldrig nöjd..

glömde att säga att jag klippte mej förut men det syns inte så det är ingen idé att ta kort + att ni kan läsa mitt andra inlägg innan detta tycker jag. ska åka till min halvsyster nu och jag säger ingen tid när jag skriver igen för jag gör er bara besvikna.

varför blir det jämt så? jag blir aldrig nöjd med min header varför inte ? jag vill byta igen så jag ska försöka sätta mej ner och fixa en (om jag blir nöjd med den) & sen skulle jag vilja ha hjälp med en sak jag vill fixa en profil bild hur gör jag det ? (A) vi hörs senare. <3

Kommentarer

Jodå, det tror jag vi får :) Ska ta morotskaka nu tillsammans med cappucino och bänka mig framför OTH :>

Vad har du gjort idag då?:=)

joel é ju söt <33333

din header är skiiit snygg :D

om du fortsätter byta designs kommer du ändå inte bli nöjd om du inte redan blivit det förut. Bara det att du blir bättre och bättre på att designa och du är grym!

sv: okeej :) vilken skola? ^^

jag tkr att din header är jättefin! =)

Men det står väl hur man gör en profilbild på designadinblogg.se? Den sidan kan va ganska konstig ibland, men ibland väldigt bra. prova:P

aww vilken gullig bror du har! :)

svaren kommer upp under morgondagen:D <3

Haft en bra långfredag? :D



Anw, om du har lust så kan vi lägga till varandra på bloglovin? :D (om vi inte redan har varandra)..



Ha det underbart! <3

jaa, snart 3 månader:D

Vart inte håret fint? gå in på min blogg och kommentera:)

sv: okej :)

händer imorgon då?

ska vara med släkten och äta påskbuffe osv :)

ville bara säga god natt:) innan jag slocknar framför datorn helt:P

rösta på veckans bloggare hos mig.

ha en bra helg!

kram <3

söt unge :)

<3























Follow my on Bloglovin







Trackback