jag kommer inte klara mej.

jag försöker och försöker , jag måste få penagar på något sätt tänker nog köpa en mobil från blocket och sen låna pengar av mamma. jag har varit utan mobil i en dag snart och jag saknar det redan. jag går jämt med min mobil och nu går jag inte med någon då känner man sej tom. jag vill ha mobilen nu , men vi ska ringa och betsälla nytt kort och sånt imorgon.

har varit på silosen idag med johannes & kristina har inga bilder efter som mobilen är borta , men sen när pappa kom hem gick jag ut och dog några bilder och sen bil kan ni få se nu. vad har ni gjort idag ? och en sak som kommer bli jobbigt för er är att jag kommer skriva hela tiden om min mobil.

tävlingen börjar ju snart igen kanske bäst att skicka bilder eller vad tror ni ?

Kommentarer

fin bild!

sv: hihi japp ;)♥

sv: haha ;)

vad ska du ha för tävling? :)<3

vad har hänt med din mobil? :o

sv: okej, kul! när ska du ha den? :D♥

fyfan jag är in igen, ska va seriös denna gång :D<3

fin blogg, vad gör du? :)

sv: okej, men hur gör man för att vara med då? är det några speciella regler? eller du kanske kommer skriva om det i bloggen? :)♥

hade du kul igår ? :)<3

tack och detsamma vännen:) men ska nog gå sova snart, höhö.



förstår att det känns tomt utan mobilen.

Fin bild iaf:)

tack okej! Ska snart sova :D

sv : okej :)

hahaha nej de sög ju totalt, fan roligaste va väl att åka moppe den stunden -.- hahaha! men amalia kom ju så :)<3

Svar; Hur skickar man bilderna då? Eller vart liksom? =)

haha, varför ?:D:D<3

sv: okej, hur ska jag skicka den? via mail eller? :)♥

sv : haha gör de jag tycker de är kul =D=D

sv: okej, kan du påminna mig imorn tror du? för jag ska sova nu x)♥

sv: tack :D

godnatt söt! ♥

sv : okej :)<3333

Svar: Fin bild!

jag dör utan min mobil i en enda dag. Jag känner mig otroligt osocial utan den :/

sv: tycker iaf inte att du skall spara sms och liknande från ditt ex. det är bara dumt.

fin blogg! :)

sv: hehe japp, jag var med vänner ;D

sv: jo själv brukar ja gråta :(

Rösta gärna på din favorit i min veckansbloggtävling:)



OM DU RÖSTAR KAN DU VINNA EN LÄNKNING:D

hihi okeJ:D

Allt bra?

jobbigt att mobilen är borta..

men de finns ju värre saker.tyvärr.



kram :)

jobbigt dedär utan telefon, har själv varit med om det... klarar knappt en dag ! söt blogg =)

sv: ja jag vet att den är så dyr, men värt för att testa en gång iaf:)

Visst är det frustreraden när man inte har mobil! Jag var utan min i hela 2 veckor!! Det var inte kul;)



Har du haft en bra helg, hänt någe spec?



Kram

okej, händer idag? :)

Ja det vill jag :D men kan det vara en bild på vad som helst (utom sig själv)? O måste man motivera bilden =)

oh låter kul, ska jag länka den i en kommentar eller har du någon speciell adress som den ska skickas till? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback