trött på min blogg

ikväll var vi ute och grillade lite kött och gick in och åt mat , första gången i år med familjen. vid 20:00 ska jag se talang konstigt nog är jag hemma en fredag kväll , skönt att vara hemma ibland med.+ att jag har ändrat header igen , konstigt nog ? men jag börjar bli trött på min blogg vill göra om det men jag är inte så duktig som alla andra sötnosar , bra att vetat varför (Y)

en av våra katter , han heter magnum. tycker ni det är konstig , det är många som säger jaha är det en glass men just det här är en katt som ni kanske ser. han var jätte mysig idag , och fina bilder blev det , nu ska jag läsa era bloggar sen
ska jag ner och se tv.

RÖSTA PÅ MIN BILD OM JAG ÄR VÄRD DET! (bild 3)
[ K L I C K A  H Ä R  F Ö R  A T T  G Ö R A  M I G  G L A D]

Kommentarer

naw, men ändra färg helt & så:)

Du ska blogga fortfarande :D

Tävlingen går bra för dig:D

okejokej :) Jadu den har varit bra . . . Lite trött och har varit sjuk men annars så :)

Ja det hoppas jag oxå :) Om du är sugen på en ny bloggdesign, så ska du kolla in min blogg i morgon. Tävling på g :P

hahah fett gulligt namn på katten! :D

Jag har röstat ;)

sv; Tack för din röst! :)

aw, vad söt katt :D och din nya header var jättefin!

sv: hihi ingen orsak!

eller hur, i love it! ;)♥

din header var jätte fin! <3

Så söt liten katt & ett sånt sött namn har han också! ^^

Vad ska du göra den här helgen som ska bli så sommarvarm då?

så himla söt! :D

sv: min praoplats blev superduper.D jag faktiskt längtar tills då jag ska praoa, hihi.



headern blev fin som alltid:)

och skönt at duf år vara hemma en fredags kväll (äntligen) för ibland behövs det med.

söt katt!

Ja, alla kan ju inte vinna :/ Ja det får du ta och göra annars :)

sv: hehe yes ;)



Vad gör du nu då? :D

Haaha x) tack! Så söt DU är! :)

kram!

Naw va söt katt! :D





Haft en bra dag sötnos?

KRAM

ändra den helt då:D

röstat nu :D!

tack för din röst, fin blogg du har :D

vad gör du då :)?

sv: haha okej :P

haha typ sammma :D



sv: Själv lyssnar jag på musik o så bara :)

hur är det med dig då :D?

tack:D

hur är det annars då :D?

jag ska nog också sova nu ;)

med mig är det braaa :D

jadå de gör du :)

sv: hehe yes ;D

ingen orsak:)

hur är de med dig då?

ja det gör vi, godnatt :D

Svar: - Haha, okej.. ^^



- Kul med ett lite annorlunda namn. Man ska ju vara kreativ.. :)

jag tyckte den va fin :)

ny header?=)

varsågod :)

godnatt. hihi

vilken söt katt!

sv: kul att du tyckte jackan är fin:)

hoppas du får en underbar helg för jag ska iväg nu, ska ha frågestund under helgen så fråga på!

väldigt fin bild! =)



sv: roligt!

aww det ska jag!



sovit gott??



va händer idag??

Kram!

sv; hihi :D

Vad ska du hitta på för kul idag? :)

sv: varför det? jag tycker den är jättefin :)<3

godmorgon :D

sv: okej, men jag tycker faktiskt den är skitfin!

och du, ska vi följa varandra via bloglovin? :D<3

hihi, söt :D























Follow my on Bloglovin







Trackback