kan ni rösta på mig ?

är med moa och hon ''sover'' nästan och imorgon ska vi räfsa och det ska bli kul ska vi se till. det här blir sista för mig ikväll. den här bilden tävlar jag med hos Linda tycker ni att jag är värd ? varför bara inte rösta då ? gå in och rösta och gör min dag ännu bättre. jag har aldrig vunnit förut så kan detta bli första gånegn ? ha en toppen kväll har inte haft tid att läsa era bloggar men hopaps ni haft en bra dag!

RÖSTA NU MINA SÖTA LÄSARE! <3
[ KLCKA HÄR OCH RÖSTA ÄR NI SNÄLLA ]

Kommentarer

lycka till :D<3

Hu e de me dej? :P å va ha du gjort idag :P

Bilden är fin btw.

sv: varsågod det var så lite, självklart röstar jag på dig!

Jag har röstat på dej där nu!!



Du får gärna rösta på mej här:

http://matildayou.blogg.se/2009/april/de-tavlande.html



Jag är bidraget längst ner!!



Hare bra♥♥♥♥

såklart jag ska göra de!:)

jättefin bild, klart jag röstar på dig söt :)<3

Jag röstade på dig, så himla fin bild. :)

Om du vill rösta på mig i veckans blogg (om du tycker att min blogg är värd att vinna alltså) så kan du rösta här: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/april/finalisterna-i-veckans-blogg.html. :)

säg bara till :)

Varsågod :)

ååh så fin bild :D

jag röööstar! :D

såklar jag kommer rösta på dig! = )

va händer ikväll gumman??

nej -.-' haha själv?:D

haha okej :)

gud vad fina blogg du har!! ((:

nehe:O

okej!:)<3

vilken fin bild!

sv: Vad bra, det är bra med mig också :)

å vad fin!

allt bra idag? =)

Haah, va? ska jag sova? xD

jättefin bild!!

Ha en fin helg!!! :D

Det låter fint :)



Det är bra med mig också. ska snart in till stan med syster..

Hej. Jag vill bara meddela att jag fått mitt Internet igen och att det är liv i min blogg igen som du följer via bloglovin.



Allt väl idag? Jag önskar dig en underbart skön helg! Själv ska jag jobba vilket jag inte gjort på 9 år pga sjukskrivning. Så jag är lagom nervös.



Glöm inte att kommentera när du läser min blogg.

Take care.

okej, tack så mycke! vad ska du gör aidag då?=)

Nu har jag röstat på dig på sidan du länkar till. Det är kul att kunna skriva obehindrat också. :D



Sköt om dig!

hoppas du vinner:D

sv: jo på SO provet gick det bra:)























Follow my on Bloglovin







Trackback