Manian - Welcome To The Club

Jag älskar den här låten , den gör mig lycklig på något sätt. Det är iaf veckans bästa musik , efter som jag lyssnar på den hela tiden. nu har jag den på mobilen med , vad tycker ni om den tycker ni den är bra eller inte ? det finns många låter som är bra men den här äger alla just nu.

ska börja sminka mej snart och fixa tills ikväll då det blir mysigt med några kompisar , var ute ett tag idag. men det blåser så mycket just nu , så jag är inne och fixar lite saker i stället. vad gör ni då ?


Kommentarer

sv : hihihi :D<3

Hej, var med och rösta fram två finalister på månadens blogg!

ja, den är jättebra :)

sv: ja :D<3

fin blogg! :]

sv : jag kommer inte ikv :(<3

tack!

hur är det med dig då? :)

stan!

väldigt fin header bild på dig! :P

har du fint väder?

det är bra med mig med, det är ju typ sommar ute! ;D

vf?:O den e ju fin!

sv: hihi :)

haha, marabou in my <3

super ifnt här också!

va händer ikväll?

va roligt!

har du solat nåt idag?

okej:D tack sötnos!

fin blogg du har, måste jag säga:)

sv: tack detsamma! <3

Vad ska du göra idag då?^^

nt mkt!

va gör du

:D



gör du då? <3

åhh vad roligt:D

jag fixar en header!

var fixar du dina header+

sv: åh gud vad mysigt! jag gör inte så mycket :) <3

Jag ska plugga :(

min vän fixar de i photoshop.

hur mår du?

har 2 prov nästa vecka :(

auw ;) jag hoppas det iaf :O

det är bra! :P

spelar du instrument?

<333 (ska inte säga t-a-c-k för det betyder otur!) <3333

Ny bloggdesign? Då ska du kika in på min blogg, jag har auktioner och tar emot beställningar :)

Ignorera annars detta meddelande.

Hellu hur mår du idag? :) ♥

Ja men visst är de så! :)♥ hihi!

allt bra? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback