måste försöka.

nej , nu måste jag försöka ta det lungt.. vi ska spela BRSCUP på onsdag vi 10:00 och då måste vi vara inne i visby vid 9-tiden. därför måste vi åka vid 8- tiden. Och jag måste ännu hitta bandyklubba och sen ska jag ännu fixa saker. men nu tycker jag att jag lägger detta bakom mig så länge.

moa kanske kommer sen det blir ju mys , nej nu ropar pappa på att det är mat så jag får gå ner och äta maten nu. och jag känner att doften är jätte god. lördag kväll finns det något roligt att se på ? sen ska jag ta och duscha innan moa kommer. men nej nu ska jag gå vad ska ni göra ikväll ? bilden är sudig jag vet.

Kommentarer

- Nejnej! :D

aha okej, skoj

sv: varsågod :)



har du njutit av vädret idag då? :) <<3

hoppas de går bra för er på cupen ;)!

Tack:D händer`?

tack för tipsen! :D

ha en bra kväll.

bandy är kul:)eller verkar iaf.

Jag såg på robinson igår.























Follow my on Bloglovin







Trackback