mina planer går åt skogen.

rubriken stämmer starkt , det blir inge ullared jag är så grymt mycket besviken för det. ullared skulle göra en bra början av mitt år men det gick ju inte. varför åker vi inte ditt ? efter som att IOGT-NTO (en sak pappa är med i) skulle söka pengar men det var så att vi inte hade fyllt i pappret klokt så det blir att åka till stan så snabbt jag fått lite pengar och köpa kläder.

sen så idag har jag ringt och ska få ett simkort med samma nummer och sen ringde jag polisen först vågade jag inte men jag gjorde det ändå dom ställde många frågor kan jag säga er. så nu är min mobil spärrad , nu är det bara att vänta på att någon kanske lämnar in den ? sen har jag bakat kladdkaka och läst tidningen , tänke lägga in två bilder om tidningen. dom här två läste jag och bara dom två är helt sjukt! (ta och läs aftonbladet)

+ att jag har gjort om min blogg! :)

Kommentarer

Ska gå in och läsa den nu, tack för att du tipsa! :D

vet inte om jag kna faktist..

kollade också kläder på HM, grymt fina asså. bilderk omr

BLOGGEN BLEV SUPER FIN! :D

sv: hehe okej, jag ska se på GG nu :)

hittade du mobilen sötnos?

tack för frågorna, lust att följa varandra via bloglovin?

jag din med :D

Läs gärna min presentation om mig själv i min blogg:D

synd att ni inte åker till ullared :S

ha en bra vecka sötnos :)

kram <3

bra att du gjort det! jag gjorde likadant när min mobil försvan, fast det var bara jag som råkde tappa den utanför skolan så jag hittade den senare ;)

Hej! Jag vill gärna att du visar lite stöd och röstar på mej här http://elinaahs.blogg.se/2009/april/manadens-blogg-1.html#comment

och röstar på din favorit här http://emmanelson.blogg.se/2009/april/utkast-elinas-fashionbyselma.html#comment



Tack så mycket! <3 :)

fin blogg, vad gör du? (:

Jag har skickat en bild nu!

sv; okej :D

Jag har varit med min pojkvän och övningskört :D

Haft en bra helg?

Jag var jätte irriterad på mina kompisar som jag har största fjortisbråket med just nu.

tack för dina röster! :D

Svar: Åh, tack för hjälpen! :))

Sv: ja det är dem verkligen! :)

så tråkigt att det blev ingen Ullared, oftast går inget som man vill, är väl att vänja sig.

kladdkaka lät inte fel:)

sv; Okej :D

Vad ska du göra i veckan? =)

sv: haha, tack x)

sv. hehe japp, Gossip Girl är sjukt bra ^^

gjort idag söto? :)

Ja, :D vad gjorde du igår?

Fy vad hemskt:(























Follow my on Bloglovin







Trackback