mindre värda än andra ?

Emma sa att jag skulle läsa hennes inlägg ''fördomar'' och det gjorde jag , måste bara säga att det var skit bra skrivet har inte hört någon anan skrivit så därför tänker jag skriva det också efter som jag tycker som dig. Just nu är det så här att alla måste ha samma kläder om man har lite uda kläder så viskar folk om den personen. Jag själv har varit jätte dåligt på det men jag gör inte alls nu. det är inte så kul när man får förbi ser man två viskar. vissa kanske tål sånt. men jag tycker inte det är snällt. hur kommer värden se ut sen om ett par år ? det kommer typ vara helt åt skogen. det finns vissa som är störe än andra men dom är inte mindre värd eller vad tycker ni ? håller ni med mej & Emma ?
Juste imorgon efter skolan åker jag till moa och är med henne & elinor. så jag kommer inte hem förän vid 21:30 kanske , men då lägger jag ut vinaren på min blogg. förlåt att jag har varit dålig på att skriva inlägg men jag har inte haft något att skriva men jag ska se till att börja skriv mer , när det här skiten går över.. det är bara att säag som det är det var så här du vill ha det ärkänn nu.

Kommentarer

Sv: Japp ;)

Tack ,du är grym :D

tkr att vi kan starta nån som grupp eller ngt, :P om du fattar va ja menar?

Hello! ♥ Hoppas du får en superskön kväll! :)

Sv: Vad för kamera har du btw.. Du tar sjukt snygga bilder :)

men va gött :)

frågan är hur ^^

har du nåt förslag? :D

yesbox ;)

oho:) de gick inte så bra för mig hahah!:)

nja , orka inte ha hand om 2 bloggar ^^

men typ skriva ett inlägg om att många tyckte detta ämnet var intressant att diskutera , så frågar man hur många som vill vara med i den "organisationen" om du förstår vad ja menar :P

Okej, nice!

Ahmen, galant!

lilla emma är inte så bra på att förklara :P

men vi skriver i ett inlägg att inlägget fördomar höll många med om att de var så och så är de..

så frågar man om nån är intresserad att starta upp detta ämnet , så blir vi en grupp som pratar om detta o så :P fatta du nu?

sv: ojdå, tråkigt att höra :/ ledsen för din skull, men jag hoppas det blir lite bättre snart i alla fall! ♥

tar bort kommentarer nu! <3

haha , som jag då ^^ hur ska vi börja o hur ska de bli? :P

Jag tittar på rent hus!

Sv: Aah, där ser man ;P

haha jaha

Jag håller med helt och hållet! =)

sv: okej, vrf är det inte bra? :/

Med mig är det bara fint ;p

Sv; Hihi vad bra :)



Allt bra då? :)

sv: jodå, det är klart det blir bättre snart, det tror jag verkligen! :)

inget att tacka för! ♥

haha i see :)

har du haft en bra dag?

sv; okej :)

Jo, det är bra med mig :)

Vad har du gjort idag?

sv: hihi :)♥

Vf? :O jag mår bra.

Sv; Härligt :)

Jorå, med mig är det bra. Är trött bara ;p

<3

taack=) Du är det.

jag håller med er om det där med fördomar :) Det var jättefint skrivet!

sv: ska fylla 14 i augusti :$ dudå? :)♥

Vilken fin bild du har i mitten på headern :D Har du tagit den? :)

KRAM

hihi tack :)

sv: tack (tror jag?) :D

hehe okej.. ;$♥

sv: tycker du? haha det tycker jag inte, men jag tar det som en komplimang, så thank u! :D♥

jag e så himla trött.

FRÅGESTUND I BLOGGEN, STÄLL MASSVIS MED FRÅGOR :) <3

good ^^

sv: hihi :)

jag med, godnatt <3

absolut, vi hörs imorn!

Sv: Hehe okej, försökt leta efter en bra och billig hela dagen idag :P

Sv; Oj, jäklart. Du måste vara riktigt trött nu haha :D

Mihi, detsamma ;)

förstår de

åh tack:) hih <3

jepp jepp :)

tack roligt att höra!

bilden va jättefin :)

Har du Bloglovin?????



http://www.bloglovin.com/blogg/564314/vilkendagsomhelstnu?claim=sbv2vh2knqa

klart:D

Svar; Härligt! =D

sv: aha okej :/



Ha en bra dag!

älskar bilden!

och jag tycker då alla är lika värda och det är fult att viska, hellre att de personerna som har något att säga säger det högt.

Godmorgon! allt bra med dig idag snuttan? :D

Bra!

va händer idag`?























Follow my on Bloglovin







Trackback